Frit Gamma
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et frit forum for spillere på Ikariam Gamma
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et par hurtige tanker fra Benson

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Benson
Admin



Antal indlæg : 155
Age : 50
Geografisk sted : Århus
Alliance : EyE
Registration date : 22/11/08

Et par hurtige tanker fra Benson Empty
IndlægEmne: Et par hurtige tanker fra Benson   Et par hurtige tanker fra Benson EmptyFre Nov 28, 2008 11:12 pm

Jeg vil lige fyre mine første indtryk af dette forum af.

Det var ren desperation, der førte til idéen om dette forum. Jeg blev bare pisse sur over, at jeg ikke kunne få lov til at dele mine tanker og frustrationer med andre, og det blev bygget op over flere måneder.

Så jeg forelagde min idé, den blev ændret, og så gik Ikariam forummet ned, så der pludselig blev brug for det her forum i en fart.

Så en hurtig status. Jeg synes egentlig at det går rigtig godt. Der er mere aktivitet her, end under Gamma på Ikariam forummet, og selvom det ikke er en ambition at erstatte eller at konkurrere med Ikariam forummet, så er det et tegn på, at det her er berettiget.

Personligt er jeg blevet warned for at "reklamere" for dette forum på Ikariam forummet. Selvom dette warn ikke har noget som helst grundlag i deres forumregler, så holder Hestetyven og FarmerHE indtil videre fast i, at det var berettiget. Jeg kan kun tyde det, som en stor frygt for dette forum, på trods af at ambitionen aldrig har været at konkurrere med Ikariam forummet. En stor del af spillet skal jo foregå derinde (krigserklæringer osv.), men vi har tydeligvis ramt en nerve.

Jeg synes også, at det allerede er blevet åbenlyst, at vi har haft brug for et forum til alle de "ulovlige" diskussioner. F.eks. er det blevet åbenbart, at flere end jeg er blevet udsat for sanktioner fra Hestetyven uden at det tilsyneladende har haft et reelt grundlag i reglerne.

Derudover har vi brugt forummet til at få afløb for nogle frustrationer. Der bliver bandet og svovlet og det er helt naturligt, når man tager vores frustrationer i betragtning. Og det er helt legalt på dette forum. Man må skrive, hvad man vil og formulere det præcis, som man har lyst til. Det meste af tiden hælder jeg selv mest til et meget diplomatisk, men jeg har også en grænse. Basalt set synes jeg, at tonen er, som havde håbet, men husk også lige, at et venligt og respektfuldt ordvalg som regel kommer lidt længere. Men afreager også alt det I lyster!

Det virker mildest talt som om, at dette forum har en berretigelse, og det er jeg rigtig glad for. Lad os bruge det til at gøre Ikariam bedre!

MVH
Benson


Sidst rettet af Benson Søn Nov 30, 2008 1:07 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://fritgamma.danskforum.net
Kejser Essala

Kejser Essala


Antal indlæg : 182
Age : 30
Geografisk sted : Beta, Gamma
Alliance : WarL, -TO-
Registration date : 26/11/08

Et par hurtige tanker fra Benson Empty
IndlægEmne: Sv: Et par hurtige tanker fra Benson   Et par hurtige tanker fra Benson EmptyFre Nov 28, 2008 11:18 pm

Benson stik mig din msn hurtigt
Tilbage til toppen Go down
 
Et par hurtige tanker fra Benson
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Benson stopper på Gamma

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Frit Gamma :: Forummet :: Dette Forum-
Gå til: